25 March, 2015

BikeRace Brasov 2015

7 iunie 2015. Notati data in calendarul vostru competitional. Asociatia Cetatea Brasovului in parteneriat cu Brasovul Pedaleaza organizeaza a doua editie a concursului de mountainbike: BikeRace Brasov. Organizatorii au pregatit 2 variante de traseu: semimaraton (22 km, diferenta de nivel 640 m) si maraton (38 km, diferenta de nivel 1.060 m).

• Semimaraton
          Startul se da din Piata Unirii si se pleaca inspre Pietrele lui Solomon, se urca pe drumul forestier iar dupa o urcare de 8 km se ajunge la Cariera Veche din Poiana Brasov unde este si punct de revitalizare. Traseul continua spre Poiana Stehil strabatand cateva zone scurte de pushbike. Ajunsi in zona la bancuta urmeaza o coborare lansata si placuta pana in Poiana Stehil. Se continua spre Saua Tampa iar imediat ce se ajunge in sa traseul coteste dreapta brusc continuand cu o coborare lansata pana in zona La Iepure. De aici traseul tine liziera padurii pana ce intersecteaza drumul de alimentare spre Saua Tampa. Urmeaza o urcare sustinuta pana in Saua Tampa dupa care traseul continua cu o curba de nivel urmata de coborarea spre Fantana Dreptatii. Cateva zone tehnice vor fi strabatute in vecinatatea bazinelor de apa dupa care se face iesirea spre troita si coborarea pe strazile Brasovului Vechi pana in Piata Unirii la Finish.

Route 2769901 - powered by www.bikemap.net

• Maraton

Traseul continua spre partia Bradul, coborare spre soseaua principala, traversare spre vechea partie Camelia dupa care se iese pe asfalt in dreptul complexului Favorit. Se continua spre Drumul Vechi de Poiana si se coboara pe poteca paralela cu acesta pana in Poiana Mica. Se iese pe sosea pentru o portiune de 300 m dupa care traseul continua pe pertea dreapta in paralelel cu carosabilul. Se traverseaza carosabilul, se continua cu o urcare sustinuta dupa care incep o suita de urcari si coborari spre Poiana Aviatorilor. Din aceasta zona se revine in Poiana Mica in zona Stana Turistica si pe drumul forestier se tine directia spre soseaua asfaltata. Se traverseaza carosabilul, se intra pe Drumul Vechi de poiana si se urca pe acesta pana in Poiana Brasov. Inainte de Hotel Ruia traseul o coteste stanga pe o urcare sustinuta pana in zona Carierei de Piatra.

Route 2897384 - powered by www.bikemap.net

Taxa de participare, indiferent pentru ce traseu optezi, difera in functie de numarul de concurenti deja inscrisi, astfel:
- primii 50 inscrisi: - 40 lei;
- inscrisi de la 51 la 100 - 50 Lei;
- inscrisi de la 101 la 200 - 65 Lei;
- inscrisi de la 201 la 300 - 80 Lei;
- inscrisi de la 301 la 400 - 95 Lei;
- dupa 400 inscrisi sau ziua cursei - 120 Lei.

Aceasta taxa, poate fi platita online, cu cardul, transfer bancar (op) sau la ghiseele ING, in contul RO92 INGB 0000 9999 0463 2460 / ING Bank - Asociatia Cetatea Brasovului. In campul detalii treceti: Contributie Bikerace: Numele (ex: Contributie BikeRace: Mihai Popescu)

- tricoul de participant BikeRace Brasov;
- numar de participare + panduiti de prindere a numarului;
- cipul de cronometrare;
- 2 puncte de revitalizare;
- asistenta medicala;
- bidon 500 ml;
- medalie de finisher.

Pentru a fi la zi cu noutatile BikeRace Brasov 2015, va sfatuiesc sa dati "Like" paginii de Facebook, undeti veti fi tinuti la curent cu inscrierile, precum si cu alte noutati folositoare. Ne vedem acolo.