01 July, 2015

Va invit la Lupii Dacilor - Trofeul Muscelului


Am fost prezent anul trecut la cea de a doua editie a Trofeului Muscelului si mi-a placut mult. Atunci am participal la tura de 28 de km, care la prima vedere, pare usurica, insa cei aproape 700 de metri diferenta de nivel, te fac sa te gandesti de doua ori asupra acestui traseu. N-a fost incredibil de greu, dar nici nu l-am facut fluierand. Atunci am terminat pe locul 17 la categorie si imi aduc aminte ca am pierdut foarte mult timp pe prima urcare, care a cam scos untul din mine. Am destul ce sa-mi reprosez privitor la abordarea de atunci, insa anul acesta sper sa ma fi invatat minte si sa respect planul facut acasa. Dar cum niciodata planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ... ramane de vazut :) .



Pana in prezent, s-au inscris aproape 300 de persoane, iar termenul limita pana la care o puteti face si voi este de 16.07.2015, insa pana la data de 12.07.2015, puteti beneficia de un pret redus.

Sunt disponibile doua trasee, cel Standard, de 28 de km si 620 de metri diferenta de nivel si cel Epic, de 52 de km si cu o diferenta de nivel de 1450 metri. 


Traseul Standard - 28 km
Fata de anii trecuti acesta a fost putin scurtat si i s-a redus simtitor diferenta de nivel, urmarindu-se sa fie parcurs si de catre o persoana care nu exceleaza la capitolul abilitati tehnice si rezistenta fizica. Pe cele mai multe portiuni traseul urmeaza drumuri forestiere si poteci largi, fara obstacole de netrecut, strabatand pantele inferioare ale Muntelui Stramtu, dar si Culmea Magurii. Prima coborare din acest traseu a fost schimbata, fiind inlocuita cu o versiune mai putin abrupta. Diferenta pozitiva de nivel tinde catre 800 m, iar punctul de maxima altitudine atinge 1.074 m.


Traseul Epic - 52 km
Desi coincide, in prima sa parte, cu traseul Standard, cel Epic a fost realizat pentru riderii cu experienta, caliti serios in urcari istovitoare si coborari rapide ce solicita manevre tehnice. Catararea din satul Namaiesti, pana pe Muntele Stramtu, ajunge la o altitudine ce depaseste 1.074 m si solicita serios capacitatile fizice ale sportivilor. In continuare va fi parcursa Culmea Magura si zona de tranzitie de la marginea Comunei Bughea de Jos. Punctul maxim al turei lungi urmeaza de aici inainte, pe dealul Ciocanu. Este vorba de o succesiune de urcari relativ lejere si scurte, urmate de single trail-uri special amenajate pentru mountain bike. 

Riders Club, dupa cum ne-a invatat pune la bataie premii substantiale: vouchere de cumparaturi de la Vreauportbagaj.ro si Suunto, produse Isostar, sticle de vin sau sampanie de la Elixil.ro, abonamente de o saptamana, 2 sau 3 saptamani la Daimon Club, plus nelipsitele medalii si diplome.

Asadar, va astept la Campulung Muscel, sa ne simtim bine si sa participam la unul dintre cele mai frumoase concursuri din Romania, Lupii Dacilor - Trofeul Muscelului.


No comments:

Post a Comment